Blogging tips


dimarts, 15 de maig del 2012

Bon voyage!


Avui us ensenyo un dels èxits de l’AikaMaku: les tovalloles personalitzades. Totes les que he fet han agradat molt, i són un dels objectes més demanats per a regalar a nou nats. A més de ser originals i úniques, són molt útils, i els més petits les poden fer servir sempre, per molt ràpid que creixin!
Sempre demano que m’expliquin alguna cosa dels pares, els gustos o els hobbies, per així incorporar-ho en el motiu de la tovallola i que sigui, encara, més personal. I aquest n’és un cas. Me la van encarregar per una nena que havia de néixer, la Martina. Em van explicar que a la seva mare li agrada molt viatjar, així que després de pensar-me el disseny i escollir les teles, aquest en va ser el resultat.







Personalment, és la tovallola infantil que més m’agrada, així que segur que repetiré aquest disseny més endavant :)
Les teles són molt alegres, totes 100% cotó, i està pràcticament tota cosida a mà, doncs en el cas de les tovalloles m’agrada més cosir el punt de festó a mà; queda més vistós.
I justament em van arribar les etiquetes AikaMaku (directes d’Alemanya!), que van donar-hi un acabat perfecte.


                   


Ja sabeu, si voleu fer un regal original a un nadó, les tovalloles personalitzades són una bona opció, i des de tant sols 22€. Només heu d’enviar un correu a aikamaku@gmail.com i em posaré en contacte amb vosaltres.



2 comentaris :

  1. this is so sweet! Glad I found you, glad to be following! Love Katie x

    ResponElimina
    Respostes
    1. Thanks Katie!! I'm very happy to see you here! :)

      Elimina

Gràcies per els vostres comentaris!
Thanks for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...